Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Οι 5 πιο συνηθισμένοι κίνδυνοι κατά τη χρήση περονοφόρων

Η ασφάλεια στον εργασιακό χώρο είναι για την Kolibioti Group μια αδιαπραγμάτευτη δέσμευση την οποία και υπηρετεί μέ κάθε τρόπο. Ακολουθούν οι 5 πιο συνηθισμένοι κίνδυνοι κατά την χρήση των περονοφόρων

Τα σύγχρονα περονοφόρα ανυψωτικά διαθέτουν βελτιωμένες δυνατότητες, καθιστώντας τα πιο ασφαλή από τις προηγούμενες εκδόσεις. Ωστόσο, η λήψη προφυλάξεων κατά τη χρήση βαρέων μηχανημάτων είναι πάντα σημαντική και οι πρακτικές ασφαλούς χρήσης του περονοφόρου ξεκινούν προτού ακόμη τεθεί σε λειτουργία το όχημα!

Σύμφωνα με τον OSHA, περισσότερα από τα μισά ατυχήματα περονοφόρων ανυψωτικών οφείλονται στην έλλειψη πρόληψης. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε, πώς μπορούν  πιθανά ατυχήματα να  προληφθούν. Εδώ είναι οι πιο συνηθισμένοι κίνδυνοι κατά τη  περονοφόρων ανυψωτικών:

1. Ανατροπή

Σύμφωνα με το Εθνικό Ινστιτούτο για την Ασφάλεια και την Υγεία της Εργασίας ,η ανατροπή των περονοφόρων είναι υπεύθυνη για περίπου το 25% των θανάτων των χειριστών περονοφόρων. Η άνιση κατανομή βάρους είναι η πιο συνηθισμένη αιτία ανατροπής τους. Τα υπερβολικά φορτία, τα ασυνήθιστα φορτία, τα υψηλά ύψη για τα βαριά φορτία και η παρεμποδισμένη ορατότατα του χειριστή μπορούν επίσης να προκαλέσουν την ανατροπή των περονοφόρων ανυψωτικών.

Η σωστή εκπαίδευση μπορεί να μειώσει την πιθανότητα ανατροπής. Οι χειριστές περονοφόρων δεν πρέπει ποτέ να πηδούν από το όχημα όταν ανατρέπεται. Αντ 'αυτού, πρέπει να παραμείνουν καθισμένοι, να κλίνουν προς την αντίθετη κατεύθυνση και να σφίγγονται για να αποφύγουν σοβαρούς τραυματισμούς.

                                         

                                      

2. Πρόσκρουση  και παρασυρση

Οι εργαζόμενοι σε μια εγκατάσταση κινδυνεύουν επίσης να συνθλιβούν, να χτυπηθούν ή να καρφωθούν από περονοφόρα ανυψωτικά. Αυτό συμβαίνει συνήθως όταν βρίσκονται στο μονοπάτι ενός περονοφόρου ανύψωσης ή στα τυφλά σημεία του χειριστή. Οι συνωστισμένες ή κακώς διαμορφωμένες εγκαταστάσεις εκθέτουν τους εργαζομένους σε τέτοιους κινδύνους.

Οι εγκαταστάσεις πρέπει να αναπτύξουν σχέδια διαχείρισης της κυκλοφορίας των μηχανημάτων. Τα σχέδια πρέπει να περιγράφουν σαφώς καθορισμένες διαδρομές για πεζούς και περονοφόρα ανυψωτικά οχήματα. Τα φυσικά εμπόδια όπως οι σιδηροδρομικοί διάδρομοι και οι κολώνες, αλλά ακόμα καλύτερα η εγκατάσταση συστημάτων ασφαλείας πάνω στα οχήματα μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά σε αυτήν την προσπάθεια.

3. Πτώση φορτίων

Τα μειωμένα φορτία εκθέτουν επίσης τους εργαζόμενους στον κίνδυνο τραυματισμού. Αυτό συμβαίνει συνήθως κατά την ανύψωση φορτίων χωρίς σωστά προσαρτημένες παλέτες. Τα εκτός ισορροπίας φορτία μπορεί να πέσουν όταν ανυψωθούν πολύ ψηλά. Οι χειριστές και οι φορτωτές περονοφόρων πρέπει να διασφαλίζουν ότι τα υλικά είναι ισορροπημένα και ασφαλισμένα σωστά πριν από την ανύψωση.

4. Τυφλά σημεία

Δυστυχώς, τα φορτία περονοφόρων μπορούν να δημιουργήσουν τυφλά σημεία για τους χειριστές. Τα οπτικά εμπόδια μπορούν να προκαλέσουν πρόσκρουση σε εμπορεύματα η εγκαταστάσεις ακόμα και  παρασυρση εργαζόμενων. Όταν μεταφέρουν μεγάλα φορτία, οι χειριστές πρέπει να οδηγούν αντίστροφα για να διατηρήσουν την καλή ορατότατα της πορείας τους.

 

5. Ταχύτητα

Οι ταχύτητες και τα βάρη περονοφόρων μπορούν να δημιουργήσουν ισχυρή δυναμική. Ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες, μπορούν να προκαλέσουν ζημιά όσο ένα αυτοκίνητο που οδηγεί 15 μίλια την ώρα. Οι χειριστές πρέπει να οδηγούν εντός των αναφερόμενων ορίων ταχύτητας. Πρέπει επίσης να επιβραδύνουν και να δίνουν ηχητικό σήμα όταν πλησιάζουν σε διασταυρώσεις. Τα περονοφόρα ανυψωτικά πρέπει να οδηγούνται σε ταχύτητες που επιτρέπουν στον χειριστή να σταματά με ασφάλεια εντός του τριγώνου σταθερότητας. Προσαρτήματα, ανεφοδιασμός και επαναφόρτιση, συνθήκες δαπέδου και μηχανικές αστοχίες είναι άλλοι συνηθισμένοι κίνδυνοι περονοφόρου ανύψωσης.